Ilmainen toimitus yli 49€ tilauksiin

Välipalavallankumous kiihtyy – Neljä Leijonaa ja Krista Pärmäkoski mukaan Wild&Bergiin

Terveellisten välipalojen markkinat ovat murroksessa, ja Wild&Berg on jo käynnistänyt vallankumouksen. Nyt sen vauhtia kiihdyttävät neljä tunnettua Leijonanluola-sijoittajaa, Inka Mero, Elias Aalto, Jenni Kynnös ja Roni Bäck, jotka liittyvät yhtiön osakkaiksi. Lisäksi yhtiön osakkaaksi liittyy olympiamitalisti Krista Pärmäkoski.

”Yrittäjä vakuutti minut – lisäksi tuote on loistava. Suomi ja maailma tarvitsevat terveellisiä välipaloja,” sanoo Inka Mero, syväteknologiaan erikoistunut sijoittaja.

Tässä ollaan hyvällä asialla, mainiolla tuotteella, määrätietoisen yrittäjän matkassa. Harvoin on näin helppoja päätöksiä,” lisää Elias Aalto, yrittäjä ja teknologiavaikuttaja.

Tavoitteena Suomen suosituin välipalabrändi – ja kansainvälinen kasvu
Wild&Bergin visio on selkeä: tulla Suomen suosituimmaksi terveellisten välipalojen brändiksi viidessä vuodessa ja murtautua kansainvälisille premium-markkinoille. Uusien osakkaiden tuella yhtiö panostaa voimakkaasti kasvuun, tuotekehitykseen ja digitaaliseen brändinrakennukseen.

Wild&Bergin tuote ja brändi ovat kansainvälistä tasoa – tässä on mielettömät mahdollisuudet kansainvälistyä,” sanoo Jenni Kynnös, kokenut yrittäjä ja markkinointiguru.

Tämä tiimi tuo Wild&Bergille paitsi liiketoiminnallista osaamista ja huippu-urheilun näkökulmaa, myös valtavan näkyvyyden. Nyt olemme valmiita viemään suomalaiset luonnonraaka-aineet maailman välipalapöytiin,” sanoo yrityksen perustaja Viktoria Forsberg.

Puhdasta energiaa ilman kompromisseja
Wild&Bergin välipalat valmistetaan puhtaista suomalaisista luonnonraaka-aineista, kuten marjoista, kaurasta ja rukiista, ilman lisättyä sokeria tai keinotekoisia makeutusaineita.

”Huippu-urheilijana tiedän, kuinka tärkeää laadukas ravinto on. Wild&Berg yhdistää hyvän maun ja terveellisyyden tavalla, joka sopii niin urheilijoille kuin kaikille aktiivisen arjen eläjille,” sanoo Krista Pärmäkoski.


”Wild&Bergin tuotteet sopivat täydellisesti kiireiseen päivään – ne ovat herkullisia, ravitsevia ja helppoja napata mukaan, olipa kyseessä hiihtolenkki tai työpäivän tauko,” Pärmäkoski jatkaa.

Myös Roni Bäck on vakuuttunut tuotteesta omakohtaisen kokemuksen kautta:

Leijonanluolan jälkeen Wild&Bergin patukat on matkannut mun mukana sporttaillessa, reissatessa ja kiireisen lapsiarjen keskellä. Arjen terveellinen herkkuhetki, joka on aina mukana!

Wild&Berg ei pysähdy tähän
Uusien osakkaiden tuella Wild&Berg ei ainoastaan kasva Suomessa, vaan tavoitteena on viedä suomalainen hyvinvointi ja luonnon puhtaus kansainvälisille markkinoille. Yritys aikoo panostaa vahvasti tuotekehitykseen, laajentaa valikoimaansa ja rakentaa brändistä halutun vaihtoehdon niille, jotka eivät halua tehdä kompromisseja terveellisyyden ja maun välillä.
Välipalavallankumous on käynnissä – ja Wild&Berg vie sen maailmalle. 🚀

 

Wild&Berg tiedote 19.2.2025